marți, martie 24, 2015

Musaca de pui cu vinete pentru regim

E ideala pentru regim.Foarte satioasa si foarte buna.Merge mancata rece din frigider

INGREDIENTE
1 piept de pui tocat
2 cepe potrivite
un ardei gras rosu potrivit
1-2 linguri pasta de tomate
1-2 vinete
2 oua
2 linguri branza dietetica
2 linguri iaurt dietetic
patrunjel
sare
piper
cimbru si busuioc toate dupa gust
cativa catei de usturoi
Intr-o tigaie punem o lingurita ulei de masline si calim ceapa,apoi ardeiul,pieptul de pui,calim bine pana carnea isi schimba culoarea,apoi adaugam o cana de apa ,pasta de tomate,sare,piper,cimbru si busuioc dupa gust si usturoi tocat marunt. Lasam sa fiarba pana scade apa,apoi adaugam patrunjel tocat.
Eu am avut doar o vanata dar este mai bun cu 2 vinete. Am taiat vanata pe lung in 5 feli si le-am fript pe gratar cu un praf de sare.
Ouale le batem cu branza si iaurtul,un praf de sare si piper
Ungem cu o lingurita de ulei de masline tava,asezam feliile de vinete,stratul de carne,apoi daca mai aveti o vanata mai asezati un strat,eu nu am avut,si deasupra turnati ouale cu iaurtul si dam la cuptor pana se rumeneste deasupra.Data viitoare am sa fac cu inca un strat de vinete deasupra
Eu am servit cu branza dietetica deasupra. E foarte buna. Incercati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...