vineri, mai 08, 2015

Fursecuri fragede cu untura

Trebuie sa incercati reteta asta de fursecuri foarte fragede cu untura. Sunt pur si simplu delicioase si se topesc in gura.

INGREDIENTE:

700 gr faina
4 linguri mari de untura
1 ou
o cana de zahar
jumatate de cana de lapte
o lingurita coaja de lamaie
esenta de vanilie
o mana de nuci pisate
un pliculet praf de copt
un praf de sare
Am pus intr-un castron untura, Atentie! am pus 4 linguri mari de lemn de untura,cred ca ar fi 250-300 gr de untura,dar nu va faceti griji daca puneti mai multa sau mai putina,aluatul trebuie sa fie tare,daca vi se pare prea tare sau prea moale mai adaugati lapte sau nu adaugati 700 gr de faina.laptele,oul,zaharul,esenta,coaja de lamaie,sara si nucile si am amestecat bine cu un tel. Apoi am adaugat faina cu praful de copt putin cate putin pana o incorporam pe toata si devine omogen. Aluatul este unul tare si putin greu de amestecat dar sa nu va faceti griji ca or sa iasa niste fursecuri delicioase.
Puteti pune fursecurile cu posul sau cu aparat , lingurita sau chiar puteti face bilute cu mana,apoi faceti cate o gaura cu degetul in mijlocul bilutei,pentru ca apoi sa puneti gemsau dulceata .
Coaceti fursecurile la foc mediu, primele 10 minute lasati tava la mijloc, apoi ridicati mai in sus si coaceti pana se rumenesc frumos.
In total au iesit 4 tavi , puteti sa puneti ciocolata topita cum am facut eu ,pudrati cu zahar sau cum doriti voi.
Pofta buna!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...