joi, septembrie 06, 2012

Dovlecei murati

Cine nu a auzit sau mancat dovlecei murati?
Eu recunosc ca prima data am mancat anul trecut de la un vecin ;)) mi-au placut mult...si nu auzisem pana atunci de dovlecei murati .Au un gust foarte bun si doar ii scoti de la borcan si ii mananci ..Asa ca anul asta am zis sa pun si eu cativa si sa impartasesc reteta cu voi ca e tare buna :)
Ingrediente
8 dovlecei micuti si fara seminte cca.1.5 kg
1 litru apa
100 ml otet
o lingurita si jumatate de sare
4 linguri zahar
o lingura boabe de piper
o lingura boabe de mustar
3 foi de dafin
cateva fire de marar uscat
3 borcane de cate 700-800 gr
Se pune pe foc intr-o craticioara apa cu otetul,sarea,zaharul, boabele de piper si mustar,si foile de dafin si se lasa sa fiarba. Se spala dovleceii si se taie rondele sau pe lung in feli subtiri.Se aseaza in borcane si printre ei se pun cate 2-3 fire mici de marar uscat,apoi se tosrna zeama fierbinte cu tot cu boabe si foi de dafin.Se pun capacele si se lasa la loc racoros si intunecat,daca mai au timp :))



Se servesc direct din borcan :))
Mertita incercati!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...