marți, iunie 15, 2010

Salata de fructe



INGREDIENTE
Pentru ca tot este caldura asta infernala merge foarte bine o salata de fructe rece cu frisca si atat. :))Simpla,usoara si racoroasa
Avem nevoie de: 2 banane,2 mere,2 kiwi,o nectarina mare sau piersica,4-5 caise,3 linguri de zahar si frisca vegetala cat doriti :)
Se curata bananele si se taie rondele,merele se curata de coaja,samburi,se spala si se taie in patru,apoi felite,kiwi se curata,spala si se faie fasiute nu prea subtiri,caisele si piersica se curata de samburi si coaja sau lasati cu coaja( eu am curatat-o ca sa poata manca fetita mea) :D se taie toate feliute si se pun in castron.Se adauga zaharul deasupra,se amesteca ca sa se topeasca si se adauga frisca destula ca e buna :)).Se amesteca si se serveste rece de la frigider.Eu am avut fructele la frigider si au fost foarte bune.Bineinteles ca se poate adauga tot felul de fructe combinate....cum ar fi capsunile dau un gust foarte bun si isi lasa zeama lor care amestecata cu frisca iese o nebunie :)...struguri,pere,pepene galben iar este foarte bun in salata de fructe si cu un strop de rom...mmm
Pofta buna ca eu ma duc pana la frigider :D haha
PS: ornati cu frisca eu nu am mai avut :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...