sâmbătă, ianuarie 22, 2011

Briose cu nuca si ciocolata

Ingrediente
140 gr unt sau margarina
3 oua
170gr zahar
200 gr faina
un praf de sare
o bucatica de ciocolata
nuca
un pliculet praf de copt
o estenta de vanilie sau rom,
coaja rasa de lamaie sau portocala


Punem untul intr-un castron cu zaharul si il frecam bine.Adaugam ouale pe rand si frecam bine cu telul sau mixam cu mixerul.Adaugam faina amestecata cu praful de copt si un praf de sare,esenta si coaja de lamaie sau portocala.Amestecam bine toate ingredientele.Adaugam in alaut bucatele mici de ciocolata si nuca.Ungem cu ulei formele de briose daca aveti sau daca aveti hartie de cop in forma de briosa e mai bine..eu am forme dar am si hartie de aluminiu pt briose.Cu o lingurita punem aluat  in forme.ATENTIE nu umpleti formele asa cum am facut eu ca o sa dea putin pe afara.Puneti compozitie in forme cam pe trei sferturi.Dati la cuptor la foc mediu pana se rumenesc(se maronesc)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...