luni, august 04, 2014

Tort Castel

INGREDIENTE
Balat:
10 oua
10 linguri zahar
10 linguri faina
3 linguri cacao
esenta de rom
un pliculet praf de copt
Batem albusurile spuma tare cu un praf de sare.
Adaugam zaharul si esenta de rom si batem pana se intareste din nou.
Adaugam galbenusurile si amestecam cu o spatula.Urmeaza faina amestecata cu praful de copt si cacao.Amestecam de sus in jos cu spatula..
Coacem 3 foi in tava mare de aragaz,tapetata cu hartie de copt.

Foile rezultate le taiem dupa forma dorita si de dimensiunea torutului care vreti sa il faceti. Eu am rezultat 6 foi si a fost perfect pentru un tort maricel.
Crema:
500 ml frisca lichida
o ciocolata amaruie de 200 gr
Rupem ciocolata in bucatele si punem pe foc impreuna cu toata frisca lichida.Lasam la foc mic pana se topeste ciocolata.Lasam sa se raceasca la temperatura camerei ,apoi dam la frigider sau chiar la congelator daca va grabiti pana se raceste bine.
Batem cu mixerul pana se intareste si devine o crema foarte cremoasa.
Siropul:
apa
esenta de rom
o portocala
zahar
Amestecam apa cu zahar,esenta de rom,zeama de la o portocala si coaja taiata cu cutitul.Punem pe foc pana se topeste zaharul.Nu trebuie sa fiarba ci doar sa se incalzeasca bine pentru a topi zaharul si a scoate aroma din coaja de portocala.
Mai avem nevoie de:
 Reteta pasta Marshmallow o gasiti AICI
o bucata martipan de la Dr Oetker
colorant galben si albastru
10 role de la hartia igienica pentru realizarea turnuletelor
Pentru asamblarea tortului nu aveti de facut decat sa puneti o foaie de blat,insiropati bine,crema si tot asa pana la marimea dorita
Imbracati tortul si oparte din turnulete in pasta marshmallow . Martipanul in framantati bine cu colorant galben,apoi imbracati restu de turnulete.Pastrati o parte mica din martipanul galben pe care il amestecati cu o picatura de colorant albasrtru ca sa realizari culoarea verde pentru iarba si decor.Am mai adaugat inimioare colorate,ferestre,usa si o poteca pe care am scris cu litere di zahar colorate.
Daca vreti sa vedeti cum se fac turnuletele puteti sa cautati pe youtube si gasiti. De acolo m-am inspirat si eu :)
 Fetita mea a fost fericita si emotionata pana la lacrimi :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...