vineri, februarie 20, 2015

Clatite Americane-Pancakes

INGREDIENTE
O reteta foarte simpla cu ingrediente simple si un gust foarte bun
eu le-am facut mari si au iesit 15 clatite

4 oua
3 cani lapte
1 cana iaurt-puteti sa puneti 4 cani de lapte daca nu aveti iaurt
4 cani faina
2 pliculete praf de copt
o lingurita sare
5 linguri zahar
esenta de vanilie
finetti
banane

Punem intr-un castron mare ouale,zaharul,sare,lapte,iaurt,esenta de vanilie si frecam putin cu telul.Adaugam faina si praful de copt ,amestecam putin sa se omogenizeze si lasam 10 minute sa se odihneasca. Timp in care incingem tigaia,punem putin ulei intr-o ceasca,ungem tigaia cu o pensula cu putin ulei si cu un polonic punem aluat in tigaia incinsa. Eu am pus 2 polonice ca sa iasa atat de mari clatitele,apoi cu o lingura am dat forma ( am aranjat aluatul)
Cand incepe sa apara bule si sa se usuce putin aluatul la suprafata e timpul sa o intoarceti cu o paleta. Vedeti in poza cum trebuie sa arate cand trebuie intoarsa.
Procedati la fel pana coaceti toate clatitele.
Eu am uns fiecare clatita cu finetti cat au fost calde.
Le puteti servi cu miere,dulceata,vanilie,budinca,simple cu un pahar de lapte rece, etc
Va garantez ca ies minunat de bune
Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poza cand mancau 3 copiii foarte galagiosi si care nu li se mai auzea gura :))) daca lor le-a placut atat de mult sigur sunt foarte bune
Pofta buna si spor la treaba daca ati ales reteta mea :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...