vineri, februarie 06, 2015

Varza calita murata cu porc

INGREDIENTE

varza murata 2 bucati
pulpa de porc sau piept,ceafa,etc
ulei
cimbru
piper
marar uscat sau proaspat
2-3 linguri pasta de tomate
2-3 foi de dafin
Varza mea a fost putin mai sarata si am lasat-o in apa rece de seara.
Am tocat varza,am prajit foarte putin carnea taiata bucati,am pus ulei de la carnea prajita in cratita,apoi am adaugat varza tocata si am calit foarte bine, am adaugat o cana de apa si am fiert. Dupa ce a scazut apa,am adaugat pasta de tomate ,piper,cimbru,foi de dafin,si marar uscat tocat,am amestecat bine,am mai adaugat o cana de apa,carnea prajita deasupra si am dat la cuptor pana a scazut bine si sa rumenit deasupra.
Serviti cu mamaliguta si ceapa :) cine doreste
Pofta buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...