sâmbătă, martie 24, 2012

Ciorba de Loboda ( varianta mea)

A venit Primavara si o data cu ea au venit si verdeturile.legume mai multe si vremea lobodei
Imi place foarte mult ciorba acra cu loboda si stevie...dar cum nu am gasit stevie, am facut doar cu loboda si a iesit foarte buna
INGREDIENTE
3 legaturi de loboda
1 ceapa
1 morcov
1 ardei gras
2 cartofi
leustean
2 oua
putin ulei
sare
piper
2 linguri de delikat de legume
500 ml bors
Curatam legumele si le spalam.Morcovul,ceapa,si ardeiul gras,le tocam si le calim cu putin ulei direct in oala in care facem ciorba.Doar le inmuiem putin( nu le prajim).Adaugam cartofii si dupa 2 minute apa.Lasam sa fiarba pana se fierb cartofii,apoi adaugam sare,piper,delikat,loboda curatata si taiata si borsul.La final batem bine doua oua si le adaugam si leustean
Pofta buna


Mie orice ciorba imi place cu smantana...acum fiecare serveste dupa propriul gust  :)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...