joi, ianuarie 26, 2012

Ciocanele de pui umplute

La fel ca toti si eu sunt cam satula de acelasi simplu gust de pui...asa ca am zis sa incerc ceva mai diferit putin de simplul ciocanel de pui prajit sau copt
Am vazut intr-o zi la 'Cireasa De Pe Tort' ,pulple de pui umplute dar erau diferite fata de ce am facut eu
Au iesit foarte bune si sper sa incercati si voi :)
INGREDIENTE
6 ciocanele,2 cepe mici,jumatate de cutie ciuperci dar sunt mai bune cele proaspete,2 catei de usturoi,sare,piper,oregano,o lingura mare de smantana grasa
In primult rand luam un ciocanel si cu partea neraioasa a cutitului lovim tare osul de la capat( vedeti in poza),dupa ce s-a spart osul,ridicam pielea fara sa o rupem si taiem ciocanelul de la osul spart.(vedeti in poza),dupa aceea dezosam ciocanelul.Pocedam cu toate la fel.Dupa ce am terminat de dezosat toate cele 6 ciocanele,tocam carnea.O amestecam cu ceapa tocata marunt,usturoi,ciuperci tocate,sare,piper,oregano si smantana si amestecam bine.Luam pielea ciocanelului si o umplem la loc cu pasta de carne.Ungem o tava si asezam ciocanelele cu umplutura pe marginea tavi ca sa protejeze umplutura si sa nu iasa.Le ungem cu ulei,punem putina sare si piper si dam la cuptor la foc mediu pana se rumenesc frumos
Sunt delicioase si merg cu piureu de cartofi sau orice fel de salata
Incercati









Pofta buna

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...