luni, ianuarie 30, 2012

Ciorba de pui cu smantana

  Pentru ca e asa de frig afara am zis sa incepem saptamana cu o ciorbita fierbinte,acra de pui cu smantana si leustean :)
Ce poate fi mai bun decat o ciorba fierbinte in zilele astea atat de reci

INGREDIENTE
Eu am avut 2 aripioare,spatele de pui si o bucata de piept
2 cartofiori
un morcov
o bucata de telina
o ceapa maricica
un ardei gras( eu am avut la congelator)
o ceasca suc de rosii
1 ou
3 linguri smantana grasa
o lingura delikat de gaina
sare si piper
leustean
jumatate de litru de bors

Acum eu procedez asa,mai ales daca carnea a fost congelata.O iau ,o pun in oala cu apa,pun pe foc si las sa dea 2-3 clocote,poi arunc apa,spal carnea,oala la fel si pun din nou cu apa curata ,rece la fiert.Procedand asa nu vom mai avea o oala murdara de la spuma,nici ramasite urate in ciorba de la carne.
Dupa ce a incepu sa fiarba, incep sa adaug toate legumele date pe razatoarea cu gauri mari si tocate ce este nevoie.Cartofi taiati si ei micut.
Lasam sa fiarba si mai spre final adaugam sucul de rosii,borsul,delikat,sare,piper si mai lasam sa fiarba cateva minute.La final stingem focul si adaugam oul pe care l-am amestecat bine cu smantana si cu zeama din ciorba  si leustean
Eu mai adaug o lingura de smantana in farfurie ca imi place mai mult :)
Serviti cu ardei iute sau cu ceapa :D

 Pofta buna

4 comentarii:

  1. mmmmmmmm vreau si eu putina ciorbita:D!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da ..ma duc sa o incalzesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super buna pe vremea asta!Ciorbita de pui cu smantana e una dintre preferateIe meIe!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaa...imi plac la nebunie ciorbele acre si cu smantnata...preferata mea e ciorba de vacuta cu smantana :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...