sâmbătă, ianuarie 07, 2012

Tort cu ciocolata alba si neagra

Tortuletul meu, l-am facut pentru ziua mea :)Am implinit si eu 26 de anisori :)
E un tort foarte foarte bun,racoros,gustos,cu crema de ciocolata alba si neagra si tot in el gasiti si tortul Foret Noire" sau Padurea Neagra cum vreti voi sa ii spuneti .Mari are 4 straturi de blat pandispan de cacao,visine din visinata si un strat de frisca.
INGREDIENTE
Blat pandispan de cacao: 10 oua,10 linguri zahar,10 linguri faina,3 linguri cacao,2 esente de rom la fiola,1 pliculet praf de copt
Crema de ciocolata neagra sau Mousse de ciocolata ii mai spune : 2 ciocolate negre sau cu lapte poiana sau primola,300 ml frisca lichida,1 pliculet gelatina,3-4 linguri coniac sau lichior
Mousse de ciocolata alba: 2 ciocolate albe,300 ml frisca lichida,1 pliculet gelatina,3-4 linuri lichior sau coniac sau visinata
Al treilea strat : frisca batuta,cateva visine din visinata
Sirop pentru insiropat blaturile: Apa,zahar,esenta de rom
Decor: frisca ,nuca de cocos,frisca cu cacao





Reteta o gasiti la alte torturi

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...