marți, ianuarie 24, 2012

Tocanita de pui cu legume

O tocanita ca aceasta merge oricand si oriunde :)...nu este o reteta anume,pur si simplu cand am incercat pentru prima data am pus tot felu de legume,ca la un ghiveci si a iesit ceva foarte bun
este plina de vitamine si legume si este foarte buna si sanatoasa pentru copii...incercati si o sa va placa
INGREDIENTE
6 ciocanele dezosate,3 cartofi,1 dovlecel, 1 morcov,3 cepe,o bucata de telina,1 ardei gras( eu am avut congelat),1 legatura mica de marar sau patrunjel,4 linguri suc de rosii,2 linguri pasta de tomate,sare,piper,cimbru,putin ulei,3 catei de usturoi
Eu am dezosat 6 ciocanele si le-am taiat bucati.Am pus putin ulei in cratita si am pus bucatile de carnita si la 2 minute am pus ceapa taiata mai mare.Dupa cateva minute am adaugat ardeiul gras, morcovul taiat rondele,telina taiata bastonase mai maricele,cartofii taiati mic iar dupa 10 minute am adaugat si dovlecelul taiat rondele si el ,o cana de apa si am lasat sa fiarba.Am adaugat sare,piper,cimbru,sucul de rosii,pasta de tomate iar la sfarsit marar si usturoi.
Tocanita imi aduce aminte de mirosul mancarii de la tara ...de mancarea gatita in ceaun la lemne :)


POFTA BUNA TUTUROR ROMANILOR

2 comentarii:

  1. Arata bine,pacat ca ai mei nu se dau in vant dupa legume:(,ii mai pacalesc cu amestecul mexican.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa sti ca Nelu nu manca absolut deloc asa ceva..mai ales sa vada legume taiate asa bucati mari....faceam mereu genu asta cu carnita de vacuta si in plus fata de asta puneam fasole verde si mazare....crede-ma ca acum ii place foarte mult tocanita de vacuta cat si asta de pui ....eu zic sa incerci incet,incet sa le faci si cu legume ca sunt sanatoase mai ales pentru fata :*:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...