vineri, iulie 03, 2009

Tort Adelina 1 An :)

Ingrediente pentru blat 1 :8 oua,8 linguri zahar,8 linguri faina,un pliculet zahar vanilat,un pliculet praf de copt
M D P
se bat albusurile spuma tare.Se adauga zaharul treptat,dupa care galbenusurile pe rand,apoi faina ,praful de copt si zaharul vanilat.Se tapeteaza o forma rotunda cu folie de aluminiu si se pune compozitia.Se da la cuptor la foc mic
INGREDIENTE BLAT 2 :4 oua,4 linguri zahar,3 linguri faina,1 lingura cacao,praf de copt si zahar vanilat Se procedeaza ca la primul blatINGREDIENTE PENTRU UMPLUT BLAT 1
o cutie de frisca lichida,un borcan de visine fara samburi
M D P
se insiropeaza blatul 1 cu siropul de la visine diluat cu putina apa ca este prea concentrat se pune un strat mai gros de frisca
se pun visinile,deasupra lor se pune urmatorul blat care se insiropeaza ca la primul si se face o crema din ciocolata topita cu putin lapte care se pune peste blat (dar nu pe toata felia de blat ci doar cat tine blatul 2),peste crem de ciocolata puneti o felie de blat 2 de cacao,il insiropati si puneti crema diplomat.

INGREDIENTE CREMA DIPLOMAT
3 oua,500 ml frisca lichida,o ceasca zahar,o ceasca lapte,un pliculet zahar vanilat,un pliculet gelatina,o cutie de ananas cubulete
se separa albusul de galbenus,galbenusurile se amesteca cu telul cu zaharul si laptele si se pune pe foc pana se ingroasa putin de tot.Se da la rece.Se pune gelatina in putina apa rece sa se inmoaie.Albusurile se bat spuma tare.Frisca lichida se bate cu mixerul si cand crema din frigider s-a racit se amesteca cu albusurile,gelatina, frisca si cubuletele de ananas si se mai da putin la rece.Deasupra blatului,peste crema de ciocolata daca aveti forma de tort cu peretii detasabili sa o puneti pentru ca,crema diplomat este mai moale si o sa curga.Eu am taiat o cutie de carton si am pus-o in jurul cremei de ciocolata,inalta cat o palma si am fixat-o cu scobitori.In acest cerc peste crema se pune o felie de blat de cacao,se insiropeaza cu siropul de la ananas,se toarna toata crema diplomat,se pune urmatorul blat care se insiropeaza si el si deasupra blatului am pus ciocolata topita iam blatul de jos l-am imbracat in frisca Am facut inimioare,floricele si am scris numele ei ADELINA din ciocolata topita,am pus-o intr-o punguta si i-am rupt capatul si am scris litere
Au iesit foarte misto.Am decorat tortul cu frisca si cu visine si a meritat munca ca a fost foarte bun.IL RECOMAND LA TOATA LUMEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...